tisdag 5 augusti 2014

Musik och dator sökes!

Filmningsarbetet börjar närma sig slutet och arbetet med redigera filmen kommer närmare.
Jag har två stora problem kvar innan arbetet kan börja på riktigt:

Musik

Jag behöver musik till filmen och jag har inte råd att köpa rättigheterna för att använda musiken ifrån något av de större bolagen om det inte är så att jag får tillstånd direkt av artisten. Jag behöver därför komma i kontakt med artister och band som kan tänka sig vilja ha med sin musik i filmen. Det spelar ingen roll om det är etablerade artister eller helt okända så länge som jag hittar det jag är ute efter.

Jag är intresserad av alla typer av musik: elektronisk, rock, indie, hiphop
Skicka gärna demos eller förslag till: bjornbot@gmail.com

Om det är någon som känner och kan förmedla kontakten med tex. Teddybears eller First aid kit så är det så klart även det av intresse, även kontakter med skivbolag kan vara intressant!

Dator

Jag har fortfarande inte fått ihop pengar till en lämplig redigeringsdator..
Jag skulle helst vilja ha en iMac med i7 processor men en enklare iMac eller en äldre Mac pro skulle också fungera, även PC med lämplig prestanda kan vara av intresse. Om det är någon som har en begagnad dator med bra prestanda att sälja eller har andra bra tips kan ni kontakta mig på: bjornbot@gmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar